mandag 23. november 2015

Kundeservice



-Kims kundeservice, vær så god?
-Ja, hei, dette er Mari Svenbalrud som ringer.
-Hei, hva kan vi hjelpe deg med?
-Jeg ringer angående det potetgullet med tacosmak.
-Jaha?
-Ja, jeg vurderer å kjøpe det.
-Mhm?
-Men først vil jeg vite om det smaker bare som kryddermiks eller om det smaker som en hel taco.
-Hva tenker du på da?
-Om dere bare har tatt sånn seasoningmiks på potetgullet eller om det smaker for eksempel både litt kjøtt og litt lefse og agurk og saus og ost.
-Det er litt vanskelig å svare på, men du kan jo prøve det og se hva du syns?
-Nja. Smaker det egentlig ganske vondt?
-Nei, det er mange som liker det.
-Hvor mange da?
-Hvor mange som liker det?
-Ja.
-Nei, det har jeg ikke tall på.
-Liker du det?
-Jeg har ikke smakt det.
-Så du er ikke egentlig kvalifisert til å jobbe med denne typen kundeservice?
-Jo, jeg er jo det, jeg kan svare på de fleste spørsmål om våre produkter.
-Men du veit jo ikke engang om tacopotetgullet deres smaker bare seasoning eller som en hel taco! Hva slags andre ting er det folk lurer på, liksom? Hahaha! Jaja. Har du telefonnummeret til en som faktisk har smakt det, som jeg kan ringe til? Har noen i familien din smakt det, for eksempel?