mandag 23. november 2015

Kundeservice



-Kims kundeservice, vær så god?
-Ja, hei, dette er Mari Svenbalrud som ringer.
-Hei, hva kan vi hjelpe deg med?
-Jeg ringer angående det potetgullet med tacosmak.
-Jaha?
-Ja, jeg vurderer å kjøpe det.
-Mhm?
-Men først vil jeg vite om det smaker bare som kryddermiks eller om det smaker som en hel taco.
-Hva tenker du på da?
-Om dere bare har tatt sånn seasoningmiks på potetgullet eller om det smaker for eksempel både litt kjøtt og litt lefse og agurk og saus og ost.
-Det er litt vanskelig å svare på, men du kan jo prøve det og se hva du syns?
-Nja. Smaker det egentlig ganske vondt?
-Nei, det er mange som liker det.
-Hvor mange da?
-Hvor mange som liker det?
-Ja.
-Nei, det har jeg ikke tall på.
-Liker du det?
-Jeg har ikke smakt det.
-Så du er ikke egentlig kvalifisert til å jobbe med denne typen kundeservice?
-Jo, jeg er jo det, jeg kan svare på de fleste spørsmål om våre produkter.
-Men du veit jo ikke engang om tacopotetgullet deres smaker bare seasoning eller som en hel taco! Hva slags andre ting er det folk lurer på, liksom? Hahaha! Jaja. Har du telefonnummeret til en som faktisk har smakt det, som jeg kan ringe til? Har noen i familien din smakt det, for eksempel?

5 kommentarer:

  1. Jeg synes at det er jo forferdelig når en person har ingenting å gjøre, den har for mye penger, og han vet ikke hva jeg skal gjøre - det begynner å gjøre rasende til kundeservise f.ex

    SvarSlett

  2. depending on the light. This is to be able to swiss replica watches lure me love to see more glances face plate. And I've looked forward to the rolex replica uk future of gold / blue or platinum / blue combinations.fake watches new complex function --- Universal Portuguese calendar watch

    SvarSlett
  3. Ancient Chinese sundial, water clock, fire bell, copper pot drip, etc., this can only be regarded as the ancients timer. There is no ticking of replica watches the bell sound, can not be called clocks and watches. In 1090, the Northern Song Dynasty prime minister Su Song presided over the construction of a water station, can report when the bell, its structure has been similar to the modern watch structure, can be called the originator ofreplica watches ukthe clock.Now people are increasingly accustomed to watching the time through the phone, watches and clocks, especially mechanical watches are out of the public life, adhere to the old line of people are less and less. 64-year-old watchmaker Liu Jilin, longevity disappeared, 44 years alone to adhere to 3 square meters watch repair shop, willing to do "time guardian."

    SvarSlett
  4. Where to buy best Replica Gucci Handbags? Bagsales.cn is the trusted seller for hermes replica bags and wallets. We have servered more than 10 k customers during the past years, and most of them are happy with the result.

    SvarSlett