mandag 22. mars 2010

En konspirasjonsteoretikers bekjennelser

(Rekonstruert fra oppbløtt ark funnet sammen med råtnende lik i Svenbalrudskogen 12. mars 2010)

Hemmelig sted 24.10.2009

Kjære dagbok.

I dag har jeg lest om svineinfluensa i avisen igjen. Eller ”svineinfluensa” som jeg kaller det og gjør overtydelige hermetegn i lufta mens jeg sier det med overdreven diksjon, for jeg har ikke hørt om noen syke svin, akkurat. Faktisk er det ingen som kan bevise at dette dyret ”svin” engang forekommer i virkeligheten, det finnes i alle fall ikke i naturen. Det har bekreftet mine mistanker om at dette er en menneskeskapt sykdom, som legemiddelindustrien har konstruert sånn at vi alle må ta ”vaksiner”. Slik vil de mektigste og ondeste i verden tjene enda mer penger, på en ”vaksine” som jeg tror at er både farlig, virkningsløs og del av en verdensomspennende plan om å injisere et stoff i folk alle mennesker som gjør at de på sikt enten blir kjemisk lobotomert eller dør en smertefull død. Dagbok, skuffelsen over norske, folkevalgte politikere er ubeskrivelig, enda jeg lenge har visst at alle sammen er horer for kapitalistene. Jeg ler hånlig av de som har tatt ”vaksinen”. Jeg veit hvem som vil meg vondt, og de skal ikke få tak på meg, jeg er en fri sjel. Jeg har nettopp solgt leiligheten min i Oslo, og flyttet ut i en gapahuk i Nordmarka der jeg kan leve i pakt med naturen sommer som vinter. Her skal jeg leve langt, langt borte fra smitte, giftstoffer og overvåkning, dyrke mine egne biodynamiske grønnsaker og skrive harmdirrende leserinnlegg til alle riksdekkende aviser med jevne mellomrom. Bare ikke grunneier oppdager meg.

Nå skal jeg rydde i gapahuken og tenne et lite bål hvis jeg finner igjen flintsteinene mine. Skriver mer senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar